Summer School | LPL

ūüá¨ūüáß Join our upcoming course to explore the intersection between logic and law! The plan is to dive deep into the world of legal reasoning and learn how to explore the tools offered by logic in the practical enterprise of applying legal rules and solving legal problems. This course is particularly relevant to law students, legal practitioners, and anyone with a lively interest in exploring the potential of logic in the context of legal reasoning. Secure your spot and refine your legal and logical reasoning skills!

ūüáĶūüáĻ Reserve j√° a sua vaga para o nosso pr√≥ximo curso e aprimore seus conhecimentos sobre l√≥gica aplicada √† argumenta√ß√£o jur√≠dica. Aprenda como utilizar adequadamente as ferramentas da l√≥gica para compreender, reconstruir e solucionar problemas jur√≠dicos. Esse curso foi especialmente concebido para estudantes de direito e profissionais da √°rea jur√≠dica que tenham interesse em desenvolver as suas habilidades no uso da l√≥gica tanto no √Ęmbito da pr√°tica jur√≠dica como no contexto te√≥rico.

Garanta já sua inscrição!

Texto: Lisbon Public LAW