Call for papers | Revista da Faculdade de Direito da Universidade de Lisboa | Lisbon Law Review

Lisbon LawCONVITE À SUBMISSÃO DE TRABALHOS

A Revista da Faculdade de Direito da Universidade de Lisboa – Lisbon Law Review endereça um convite à comunidade académica a submeter artigos para publicação no segundo número de 2016.

A RFDUL é uma revista científica generalista no domínio da ciência do Direito e disciplinas afins, publicada pela Faculdade de Direito da Universidade de Lisboa (FDUL) desde 1917.

Os artigos a publicar podem ser submetidos em português e inglês, podendo ser considerados ainda para publicação, em função do seu elevado valor científico, textos em francês, espanhol, italiano ou alemão.

Os interessados podem submeter os seus artigos ou obter informações adicionais através do endereço de email: llr@fd.ulisboa.pt.

O prazo para submissão dos trabalhos termina a 01 de junho de 2016.

CALL FOR PAPERS

The Lisbon Law Review addresses an invitation to the academic community to submit articles for publication in the second issue of 2016.

RFDUL is a general scientific publication in the field of legal science and related disciplines, published since 1917 by the Lisbon Law School.

Papers can be submitted in Portuguese and English and can be still considered for publication, due to its high scientific value, text in French, Spanish, Italian or German.

Potential authors may submit their papers or ask for additional information through the following email: llr@fd.ulisboa.pt.

The deadline for paper submission ends on June 01, 2016.

Eduardo Vera-Cruz Pinto

Comissão Editorial | Editorial Committee